2011. június 15., szerda

# állatok # életrajzi

A mi kis rosszcsontunk


Azt hiszem, hogy a Marley és Mi-t azután néztem ki magamnak, hogy megnéztem a filmadaptációt. Aztán valahogy megfeledkeztem a regényről addig, amíg nagyszüleim asztalán meg nem láttam. Épp egyikük se olvasta, így kölcsönkértem.

Tartalom:
"„Marley a világ legrosszabb kutyája, akit gazdái, John Grogan újságíró és felesége Jenny kölyökkorában vásárol. Hogyan lehet egy labrador, a legkezesebb és legszelídebb munkakutya ilyen nevelhetetlen? Ezt nem érti a fiatal házaspár sem. A Marley és Mi egy gazdi könyve felejthetetlen kutyájáról mindenkinek, akinek volt valaha kutyája, vagy legalább vágyott rá. Aki még e humoros, pergő, személyes és megható történet elolvasása után is akar kutyát, az felkészülten vághat bele ebbe az egész életre szóló kalandba.”

Forrás: Moly.hu

Régen olvastam ilyen tökéletes regényt a szórakoztató irodalomban. Igaz az a közhely, hogy az élet szüli a legjobb történeteket. Természetesen érezni a regényen a tudatos szerkesztést: Grogan csak a fontos részleteket osztja meg velünk Marley életéből, ne unatkozzon az olvasó. Fokozatosan látjuk megöregedni a kis kedvencet, de szinte észre se venni, hisz mindvégig fürge és játékos kutya. Számtalan vicces és aranyos történetet ismerhetünk meg a kutyus életéből. Ennek teljes kiélvezésében segít az író őszinte, egyszerű stílusa, amellyel a lehető legjobban festi le előttünk házi kedvencét. Mire a könyv végére érünk, ugyanúgy saját jó barátunknak tekintjük ezt a jószágot, néhány könnyünk is hullhat a regény legvégén. A kutyuson kívül a Grogan család is nagyon szimpatikus volt, olyan átlagos, amerikai família. Bocán keresztül pedig egy kis társadalomrajzot is kaphattunk az amerikai felső rétegről.

Nem sok mindent lehet erről a könyvről elmondani azon kívül, hogy . Ajánlott minden állatbarátnak, kutyásnak, vagy azoknak, akik egy rövid kikapcsolódásra vágynak. Nem életem legjobbja a Marley és Mi, de nyugodt szívvel ajánlom minden embernek: 10/10, köszönöm, hogy olvashattam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Follow Us @soratemplates