2010. szeptember 24., péntek

# Detti # hercegnő

Történet az ősi Kínából


Detti jóvoltából végigolvashattam az öt kötetes Makrancos hercegnő című mahwát.

Tartalom:
"Történetünk az ősi Kínában, a Szung-dinasztia idején játszódik. A birodalomban a hírhedt Csin Kang felkelés miatt nagy zűrzavar uralkodik. A közelgő pusztítástól tartva Liu császári ágyas fájó szívvel egy közember, Tang Huj gondjaira bízza karon ülő leányát, Ji Fu hercegnőt. Tang Huj a gyermekkel együtt délre menekül, és így Ji Fu hercegnő holléte a rejtély ködébe vész...

A Szung-dinasztia hercegnőjének története klasszikus manga-stílusban elevenedik meg előttünk."

Forrás: Manga.hu

 És akkor valamit mondani sem ártana, ha már rákattintottam az "Új bejegyzésre". Először a rajzstílusára térek ki, mert először az tűnt fel. A borító egy mangának tűnik, egész szépnek és kidolgozottnak tetszik Aztán kinyitottam és egyforma arcok és némi számítógépes beütés fogadott. Ez a stílus egészen a 3. kötetig nyomon követhető, attól fogva megszűnik ez a hiba, s természetes hatást keltő romantikus történethez illő rajzok fogadnak. Egyedül az arcok maradtak egysíkúak, de a 4. kötetben feltűnő új szereplők már  nem annyira hasonlítottak a főhősökre.
  A stílus után következzen maga a történet. Erről különöset nem tudok mondani. Aranyos, romantikus, le tudott kötni, bár nem éreztem kellő feszültséget, kivéve két alkalmat. Spoiler! Például a 3. kötetben, amikor Tha Hszüan meg akarta ölni Cse Li-t, a másik izgalmas pont pedig az 5. kötetben Ji Fu hercegnő kivégzése. és Cse Li megmenekülése. És persze beszélgetés az "őrrel" :) Spoiler vége.

Egész hamar a "kritika" végére értem, de valóban nincs sok mondanivalóm erről a sorozatról. Aki valami könnyed romantikus történetre vágyik, annak teljes szívből ajánlom. Én most egy 9/10-et adok neki.

Nincsenek megjegyzések:

Follow Us @soratemplates