2010. szeptember 14., kedd

# Antigané # blog

Mi is ez?

Sziasztok!

Blogspoton még nem igen találkozhattatok a Chibi Zsó névvel se Antiganéval. Akkor mesélnék is egy kicsit...
Chibi Zsó én volnék - ki hitte volna - ismertebb néven Zsofia1. Sajnos régi blogom tönkrement, így ide kényszerültem megosztani az érdeklődőkkel a véleményemet. Ha előre gondolkodsz, könnyen rájöhettél már, hogy ez egy újabb "megmondós" blog lesz, csak épp most Antigané néven.
Miért pont Antigané?
Ahogy a kérdés, úgy a válasz is egyszerű, de azért van ennek is egy kis története. Kilencedikes koromban olvastam az Antigoné nevű drámát, s bátyám - természetesen - mindig elsütötte az Antiganét, mint szóviccet. Egy-két évvel később belegondoltam, hogy ennek a szónak van egy hátsó jelentése: olyasvalaki, aki a gané ellen küzd. Gondolatban megalkottam egy kultúrális magazint fiataloknak ezen a címen.Most, hogy a régi blogomegy időre eltávozott az Interen blogjainak köreiből gyakorlatban - vagy legalább is bytekben - is megvalósíthatom az Antiganét.
Szóval harcolsz a gané ellen...

Nos, ez így nem igaz. Mindenfélét olvasok és megnézek, így ezekről fogok személyes véleményt közölni. Nincsenek vele nagy céljaim, csak hogy kiírjam magamból a gondolataimat. Ezekkel az írásokkal természetesen egyet lehet érteni és természetesen nem. Utóbbira nem haragszom meg, ha kultúrált formában írják meg az ellen véleményt.
Ennyit szerettem volna írni bevezetésként. Akkor még egy kis előrejelzést arról, hogy mi várható a közel jövőben:
- Piaf (La Mome)
- Supernatural
- Így neveld a sárkányod
- Makrancos hercegnő
- Kaméleon
- Legenda vagyok

És persze ha valahogy sikerül elérnem, akkor megpróbálok régebbi véleményeket is lehozni a régi blogomról. 
További szép napot!
Chibi Zso

Nincsenek megjegyzések:

Follow Us @soratemplates