2016. december 26., hétfő

# Antigané # bejegyzés

Most a jövőre gondolok


Ma tudatosult bennem, hogy ez a hét az utolsó ebben az évben. Olyan jó közhelyesen le is tudom most írni így, hogy milyen gyorsan telik az idő és már megint eltelt egy év. De természetesen legnagyobbb problémám, hogy nem tudtam teljesíteni a Várólista csökkentést. Panaszkodás helyett azonban jöjjön a szokásos évi összegzés és némi tervezés a jövőt illetően. Új évkor valószínűleg nem lesz időm egy ilyen összefoglalásra, ugyanis államvizsgára fogok tanulni.

Márciusban írtam, hogy egy nagyon nehéz évet hagytam magam mögött és a visszatért blogolási kedvet szeretném tényleges alkotásra használni. Ennek végül a következő lett az eredménye. 

A jelenlegi állás szerint 2016-ban 40 db bejegyzést írtam. Ebből 12 db filmes, 9 db sorozatos, 1 anime-s és 13 db könyves poszt. A továbbiak a blog előrementeléhez vagy más apróságokhoz kapcsolódnak, mint book tag vagy kihívás. A korábbi évekhez viszonyítva ezzel hoztam az átlagos bejegyzés mennyiséget az Antiganén: 2010-ben, 2013-ban és most volt ez a 40 db körüli termelés. Idén próbáltam beiktatni egy kis újítást, a rovatokat. Így szerepelhetnek oldalt olyan címkék, mint Je suis snob vagy Tor.com Ebook Club meg az Anti-lista: ezek főleg könyves posztokhoz jöttek létre, de remélhetőleg sok érdekességgel tudom feltölteni őket a jövőben. Ezekkel kapcsolatban hamarosan előjövök egy-egy tervezettel is. És természetesen lesz a régóta meglevő Skót filmekhez hasonló filmes rovatok is. Például gondolkodok egy Kanadával foglalkozón és egy ausztrál filmes részen is. 
Egyelőre ennyi jutott eszembe az AntiGanéhoz kapcsolódóan. Összességében még nem tudom, miként értékeljem ezt az évet. A tavalyihoz képest mindenképpen nagy fejlődés történt itt, amit szeretnék is folytatni a jövőben. Viszont, sajnos van jó pár poros bejegyzéstervem (ezeket oldalt láthatjátok), amelyeket még mindig nem sikerült megírnom, így ezek áttolódnak az új évre. 

Ha már rátértem a tervekre, egy korábban már említett nagy dilemmámat szeretném megosztani veletek. A várólisták mellett magának az AntiGanénak a koncepciója is foglalkoztat. Nemrég kaptam recenziós példányt Izolde Johannsen könyvéből, amit más teendőim miatt kicsit lassabban a tervezetnél, de örömmel csináltam. Ekkor és nemrég a Könyvesblognak és a Galaktikának készült cikkeknél döbbentem rá, hogy igazából a könyvekhez tudok úgy teljes magabiztossággal nyúlni - ez alatt azt értem, hogy valamilyen szakértelemmel és nem amatőr szinten lepötyögni a gondolataimat. Viszont nagyon sok kedvenc film és sorozat van, amiről úgy érzem vétek lenne nem leírni a véleményemet: egyrészt, ilyen önző módon, jó valahol lejegyezve látni a gondolataimat (ki tudja, mikor jönnek még jól), másrészt bízok abban, hogy vannak még olvasóim és nekik örömöt okozok (vagy épp nem. próbálkozni mindig lehet) az ilyen szösszenetekkel. Továbbá egy hat éves koncepciót sem szeretnék csak úgy felrúgni (már 6 éves a blog!!! jövőre pedig már 7!!!). Röviden összefoglalva az az én nagy dilemmám, hogy állítsam át a blogot csak könyvek szemlézésére vagy maradjon meg a jelenlegi koncepció, ahol igazából mindenről lehet olvasni. Erről szeretnélek megkérdezni Titeket! Kommentben várom a véleményeket. A bejegyzések nézettsége alapján én az előbbi opcióra hajlok, viszont a szívem ezt nem engedi. Szóval, most rajtatok a sor!

Levégül még pár apró tervet írnék le: például tervezek egy kis megjelenés átalakítást, egy részletesebb bemutatkozót (feladom az internet shy énemet), elgondolkodok esetleg a social mediás építékezésen (pl. Facebook, de inkább az Instagramon), továbbá az Inside my head vloggerével , Andival tervezünk egy közös book taget is. Reméljük, ez 2017 első felében meg is valósul. Előjáróban annyit róla, hogy a tagnek köze lesz a könyvkiadókhoz. 

Idén még 3 bejegyzés várható (Westworld, Zsivány egyes és az Adulthood is a myth), ezt leszámítva végeztem. Előre is boldog új évet kívánok minden kedves Olvasómnak! :)

Chibi Zsó

Nincsenek megjegyzések:

Follow Us @soratemplates