2017. október 12., csütörtök

# Antigané # bejegyzés

Októberi blogterv


Sziasztok!

Bőven benne vagyunk az októberben, és én még meg sem terveztem. Nem is tépem fölöslegesen a virtuális számat, inkább megmutatom, mit is várhattok tőlem az elkövetkezendő időszakban. 

Az új hónappal kicsit a Haloweenre és a Halottak napjára hangolódok, ezt jól mutatja az októberre választott olvasmányaim és néznivalóim sora is, de leginkább Stephen King. Az AZ hatására megrendeltem a regény változatot, de elhatároztam azt is, hogy az itthon lévő King regényekből is ideje lennem olvasnom valamit. Ehhez adott még egy kis löketet Andi IMHO-s kihívása, ahol most Stephen Kinggé a főszerep. Be is neveztem egy angol Carrie-vel, ami nekem egy hatalmas King kötetben van meg. A lenti képen látszik is. 

King és Stephenson: ilyen illusztris társaságban telik az október
És az előző hónapból átjött Neal Stephenson! (de nem csak ő... sajnos) Remélem, végre sikerül legyőznöm a könyvét, és annak rendje és módja szerint robban fel a Hold is (aki legalább a fülszöveget olvasta, vágni fogja, miről van szó). Letyától pedig elnézést a borzalmas késlekedésekért, de hát amikor az embernél ilyen könyvtári könyvek hevernek itthon? (meg annyi questet vesz fel munka címszó alatt, hogy csak na)


Jó, a Cuckoo's Calling saját példány, de a Station Eleven (ezzel már végeztem) és a The Heart Goes Last nem. St. John Mandel könyve őszintén véletlenül csúszott be a kölcsönzendő könyveim közé (belezúgtam a borítóba, ennyi az oka), Atwood regényével viszont olyan terveim vannak, hogy a Zsófi külföldiül olvas blogra fog menni róla egy beszámoló. Persze a Station Elevenről is lesz hasonló bejegyzés, de a Heart Goes Last jobban illeszkedik a blog tematikájához. 

Könyvek után van pár képregényes terveim is, egyik az Outcast, amivel szintén bőven kapcsolódok a Halloweenhöz. És mellesleg nem árt végre végigmennem rajtuk az Őszi képregénybörzén megjelenő 4. rész előtt. Ezen kívül pedig egy francia klasszikus - ami szintén a mostani börzére jön ki - is felkeltette az érdeklődésemet: Barbarella. Amennyire tudom elég komoly utat járt be a hősnő, jó lenne végre megismerni őt.


Az októberi tervek végére pedig néhány várható filmes és sorozatos cikkemről. Az elmúlt időszakban szerencsére több filmre is sikerült eljutnom, többek között az AZ-ra, aminek most a Kinges fellángolásomat köszönhetem, és az - nálam - év legjobban várt sci-fijére, a Szárnyas fejvadász 2049-re. Ezekről hamarosan (terveim szerint az elkövetkezendő két hétben) lesz poszt az Antiganén. Ezen kívül nagyon jól belemerültem a Philip K. Dick's Electric Dreamsjébe is, aminek - a Blade Runnerrel karöltve - egy hatalmas PKD-s fellángolás lett az eredménye. Úgy érzem, vagy novellákat fogok tőle olvasni, vagy angolul újrázok egyet az Álmodnak-e az androidokkal. Még a jövő zenéje, de már felmerült bennem a dolog. 

Visszakanyarodva a sorozatokhoz a legjobban várt évadpremier is közeleg, ráadásul október 31-én esedékes: Stranger things 2. évada. A Netflix elég magasra tette a lécet az első etappal, remélem, minimum egy olyan minőséget kapunk. Az ötletes poszterek és a paráztató trailerek biztatásra adnak okot. Végül pedig kinézőben van egy Black Mirror nézés is, amihez a Facebook oldalon tartott kis véleménykutatás után szántam rá magam. Állítólag nagyon jó, majd meglássuk.

Kihagytam valamit? Lehet, de majd úton-útfélen jön majd az update.

Addig is legyetek jók!

Chibi Zsó



Mert belezúgtam ebbe a számba

Nincsenek megjegyzések:

Follow Us @soratemplates