2012. augusztus 5., vasárnap

# blog # egyéb

Kitüntetés vagy mi


Jelöltek engem ilyesmire. Meglepő volt, de azért utólag is köszönöm Anariának a megtiszteltetést. 
A dolog lényege:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  •  A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés
Kezdődjék ez a leírás, amíg ki nem találom, hogy ki lesz a tizenegy áldozatom, akiknek továbbadom ezt a kis kitüntetést. 

1. Mikor egyedül vagyok otthon, énekelek. 
2. Nem olvastam Sherlock Holmes történeteket (eddig!!! de régóta akarok)
3. Tanultam norvégot. 109 szóig jutottam, utána jött a sok zh, és hanyagoltam.
4. Szeretnék hangosabban beszélni, de nem mindig sikerül.
5. Két évig balettoztam. 
6. Eredetileg a Momé-ra akartam menni továbbtanulni, de rájöttem, hogy nem megy a térábrázolás. 
7. Szoktam rappet is hallgatni.... Bár nem az a fő zenei ízlésem.
8. A Kill Bill után egy évig nem voltam képes Tarantino filmeket nézni...
9. Csokiért jegyzetet adok és korrepetálok irodalomból.
10. Tulajdonában vagyok egy túlvilági szolgának (nyehehe).
11. Általános iskolában németet akartam első nyelvnek, nem pedig az angolt. Visszagondolva akkor pecsételődött meg a sorsom.

Aztán a kérdések:
1. Kisgyerekként mi volt a legnagyobb álmod?
- Azon gondolkodok, hogy volt-e ilyesmim. Talán az, hogy kerüljek el az általános iskolából. Végül is kemény munkával sikerült ez.

2. Mit szeretsz a legjobban az olvasásban?
- Hogy más világba repít. Hogy megérinti a lelkemet. Hogy megbabonázza a képzeletemet. A szép szavakért.

3. Ha bárhol máshol élhetnél kerek e világon, akkor hol élnél?
- Egy hatalmas könyvtárban, amit kifinomult ízléssel rendelkező emberek rendeztek be. És sok tea is legyen meg viktoriánus kori ruhák. :D

4. Babonás vagy? És ha igen, akkor milyen babonáid vannak?
- Egy-két babonám van, például, hogy mindig a rosszra gondolok, hogy aztán a jó dolog történjen (és többnyire be is válik). 11:11-kor mindig kívánok, meg a szempillát is elfújom, és kívánok közben.

5. Mi volt a legviccesebb dolog, amit valaha láttál?
- Amikor egyik vizsgám alatt a tanárom teljes átszellemüléssel játszadozott az előadóteremben lévő karácsonyfa díszeivel... xD

6. Szerinted ki a legsármosabb fiktív férfikarakter? (lehet könyves és filmes is).
- Ilyenekkel nem foglalkozok. 

7. Melyik a kedvenc évszakod és miért?
- A tavasz. Mert levehetjük a meleg ruhákat, és eljön természet anyánk feltámadása. És a virág illat. ^^

8. Fekete vagy fehér?
- Fehér. 

9. Mi a kedvenc zenei albumod?
- Mindig változik. Jelenleg Emilie Autumn Fight like a girl albuma. Masterpiece :3

10. Van olyan könyv, amit a környezetedben mindenki imád, de téged a hideg ráz tőle? Melyik ez a könyv?
- Általában én olvasok olyat, amitől mindenkit kiráz a hideg. :DD Szóval nincs.

11. Ki a kedvenc sportolód most itt az olimpián?
- Nem nagyon követem nyomon (meg Facebookon úgyis vagy ötvenen kiposztolják, ha eredmény van...), de a magyarokra büszke vagyok, természetesen. 

Nincsenek megjegyzések:

Follow Us @soratemplates