2016. március 15., kedd

# Antigané # blog

Miért írok ritkán?

A statisztikát nézve még vannak olvasói a blognak a kevés poszt ellenére is, ezért úgy érzem, tartozok magyarázattal. 

Tavaly mindössze 16 új poszttal gazdagítottam a blogot, ami az eddigi legrosszabb arány, idén pedig csak 4 bejegyzést írtam. Rengeteg olyan feldolgozatlan anyag vár rám, amiket lassan több, mint egy éve láttam. Ezzel nagyon nehézzé válik a blogolás, hisz az emlékek megfakulnak és így nagyon nehéz ténylegesen jót írni. De azért I do my best. 

A mellébeszélés után jobb rátérni ennek a mély hallgatásnak az okára. Sokat gondolkodtam a dolgon, fejben összeszedtem az okokat. Az egyik legnagyobb ellensége az Antiganénak a gyakornokosságom. Nyílt titok igazából, csak nem szoktam vele különösebben dicsekedni, de egy éve és három hónapja írok a Galaktika online részére cikkeket. Ezen a linken olvashatjátok el az ottani írásaimat, ha érdekel. Reklám után pedig jöjjön a magyarázat: egy-egy cikkel járó kutatás és írás után sajnos nincs semmilyen agyi kapacitásom az Antiganéra. Rajta vagyok, hogy ezen változtassak, de nem ígérek semmi biztosat.

A másik fő ok, ami miatt nem jutottam el az íráshoz az az, hogy elvesztettem egy nagyon fontos embert (nemrég pedig még egyet, de abból már kezdek kilábalni). Interneten nem szeretek személyes dolgokról, főleg nem traumákról beszélni, de annyit szeretnék megosztani veletek, hogy ez a fájdalom mindentől elfordított, amit azelőtt szerettem csinálni és csak most jutottam el arra pontra, hogy újjáépítsem régi énemet. 

Mindemellett pedig még létezik a szokásos kifogásom, az egyetem. És én hülye még elkezdek egy harmadik szakot is. :) Nem vagyok normális. 

Ennyit szerettem volna. Azért az emberért, akit most is nagyon hiányolok álljon itt egy dal:



Remélem, ti pedig továbbra is kitartotok a blog mellett és fogjátok értékelni írásaimat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Follow Us @soratemplates