2017. június 4., vasárnap

# Antigané # bejegyzés

Júniusi tervek

Forrás: Paperback Plus Bookstore
Itt az új hónap, a június, és megint sok izgalmas dolog vár ránk. Volt Wonder Woman premier június 1-én, amiről már írtam is bejegyzést, jövő hét csütörtökön pedig kezdődik a 88. Könyvhét. Ezen kívül június 24-én pedig megyek Író-Blogger-Olvasó találkozóra is, hogy végre kibújjak a kis csigaházamból.

Az előző hónaphoz hasonlóan most is tematikus bontásban írnék a júniusi terveimről, és vezekelnék a májusi elmaradásaimról is. 

Könyvek
Mivel közeledik a Könyvhét, így munkából adódóan és amúgy is, nekem a június inkább a könyvekről fog szólni. A magyar kiadók ismét sok újdonsággal jönnek ki, azonban úgy érzem, most mintha kevésbé lennének erős címek, mint mondjuk tavaly, vagy csak az áprilisi Könyvfesztiválon. A wish listemre így végül 4 könyv került: Veres Attila első regénye, az Odakint sötétebb, Anthony O'Neill A sötét oldal című groteszk sci-finek tűnő könyve, Gaura Ágnes Túlontúl tündéres fantasyje, és Háy János Otthonunk könyve. Utóbbi részben azért hívta fel a figyelmemet, mert ez az újrainduló Európa Zsebkönyveknek egy újabb kötete, plusz nagyon régóta akarok olvasni Háytól valamit. Gaura is hasonló kategória (kéne olvasni tőle), és az új könyvének a témája és borítója, nos, megvett kilóra. Hasonlóan felszínes dolgok miatt landolt a bevásárlólistámon A sötét oldal is, a kiadó elég beteg idézeteket osztott meg belőle (lásd lent), és én az ilyen beteg könyvekre nagyon vevő vagyok. Végül Veres Attila könyvét nagyon várom, mert anno mikor több időm volt The Black Aethert olvasnom leginkább az ő novellái fogtak meg. Kíváncsi vagyok, hogyan bontakozik ki egy regényben.


Az új megjelenések mellett természetesen vannak más könyves projekteim is. Ha emlékeztek, májusban elég nagy önbizalommal leírtam legalább 8 könyvcímet, és ezek közül szinte semmi se valósult meg. Még Andi kihívását is buktam, ugyanis A démon és a papnőt csak június 3-án sikerült befejeznem. Ebből tanulva ennek a hónapnak csak 4 könyvvel indulnék neki, amelyek ráadásul mind kék színűek! Íme, az áldozatok:


Igazából írni csak 3-ról szándékozok (a Fagyott égbolt más projektemhez kell): Az ébredő tűz, Red Queen és a Sötét anyag. Az utóbbit köszönöm Letyának. Hihetetlen, de rá tudott beszélni egy Blake Crouch regényre, pedig azt hittem, hogy a Wayward Pines-os megrázkódtatás után ez lehetetlen lesz. Hasonlóan érzek a Red Queennel kapcsolatban is, Boró kedvéért, akinek szintén köszönöm a kölcsönzést, megpróbálok túljutni a YA-s előítéleteimen és végre végigmenni a regényen. Ezen kívül várható elmaradt bejegyzés A démon és a papnőről, továbbá itt vár rám Izolde Johansen új regénye, a Gránátok a becsületért is.
Viszont jelenteni akarom, hogy a Zadie Smith könyvet egyelőre jegelem a Zsófi külföldiül olvasról, ugyanis kiderült, hogy az On Beauty már rég megjelent magyarul... Viszont kitalálok helyette mást, kein Panik.

Filmes/sorozatos tervek:
KASZÁT KAPOTT A SENSE8!!! Úgyhogy ha az évad végére érek (már csak 3 rész), akkor jön egy nagyon szentimentális bejegyzés a részemről. Még mindig nem tudom elhinni a hírt, a szokásos buzizás, ami meg megy a magyar kommentelők részéről a kasza kapcsán szintén felháborít. Ezen kívül, a Wonder Woman és a Gergővel folytatott beszélgetések következményeként végre megnézem Christopher Nolan Batman trilógiáját. továbbá Ádám megfűzött, hogy mindenképpen nézzem meg A számolás jogát, én meg vettem a parancsot. Ezen kívül még mindig akarok írni A szolgálólány meséjéről és a Fargóról, csak mostanában olyan nehezen veszem rá magam a film/sorozatnézésre. Ez ellen tudtok orvosságot?Ja, és lassan végéhez közeledik az Amerikai istenek is. Az 5. részben az eddigi legmenőbb dolgot láttam: Gillian Anderson, mint David Bowie. Megvettek. Kilóra. Már megint. Lényeg, erről is jön egy évadösszegzés. Mellesleg, a már megkezdett sorozataimon kívül most nincs semmi új, ami megfogna. Ajánlanátok valamit!

Epic of Epicness
Egyebek:
Egyéb terveim közé tartozik egy bejegyzés a A Game of Thrones: Graphic Novel 1. részéről hozni egy bejegyzést. Nagy meglepetésemre az Országos Idegennyelvű Könyvtárban találtam rá a kötetre, és még nagyobb meglepetésemre nagyon sok pluszt tud adni a Trónok harcához, főleg rajzok és George Martin gondolatainak hála. Ezen kívül van pár kinézett anime, de még igazán egyik mellett se tettem le a voksom. Remélem, előbb-utóbb sikerül döntenem. 

Azt hiszem, ennyit szerettem volna. Remélem, ezeket a terveket jobban meg tudom ugrani a májusiaiknál. Egy lusta dög vagyok, na. :) 

Kulturálódjatok sokat, és találkozzunk a június 24-ei eseményen az Eiffel Bistróban!

Link az eseményhez: https://www.facebook.com/events/ical/export/?eid=135915926943671

Nincsenek megjegyzések:

Follow Us @soratemplates