2015. január 9., péntek

# Antigané # bejegyzés

Frohes neues Jahr


Nagyon megkésve, de boldog új esztendőt szeretnék kívánni a kitartó olvasóközönségnek!
Ebben a bejegyzésben a megszokott módon olvasható lesz egy kis összefoglaló az elmúlt évről és a jövőbeli tervekről.

Kezdjük a nagyobb dolgoktól. 
2014-ben 82 bejegyzés született a Ganén, ami nagyon jó fellendülés 2013-hoz képest (akkor 45 bejegyzés született). Ezzel 2014 lett a második legtermékenyebb évem (az első 2011 volt). Kicsit gúnyos megjegyzés lesz saját magam felé, de látszik, hogy 2014-ben végeztem egyetemi tanulmányaimmal, a bejegyzések mennyisége jól mutatja be. :D Azonban nem csak ennek tudható be a dolog. A 2014-es évben ismét indítottam egy új címkét/projectet, a Skót filmeket, melyet egy egyetemi kurzusom inspirált. Ide főleg az egyetemi filmlistáról nézett filmeket csoportosítottam vagy a szemináriumi beadandóimat - így kerülhettek a blogra angol nyelvű bejegyzések is, mint további újdonság.

Az apróbb újításokon túl próbáltam betartani tavalyi fogadalmaimat. Egyik az volt például, hogy filmekhez/sorozatokhoz vázlatot írok, megjegyzéseket és azok alapján építem fel a kritikámat. Nos, nem minden bejegyzésnél sikerült ez, de azért igyekeztem követni az eljárást, s mikor megtettem, akkor úgy éreztem tartalmas bejegyzések születtek (például a Vikingek).
Továbbá ismét lettek könyves bejegyzések az idei évben (11 darab összesen), amelyek közül szinte a mind aktuális bestseller volt (pl. Csillagainkban a hiba), és így egy másik célkitűzésemnek is meg tudtam felelni: aktuális művekről posztolni. És szerencsére nem csak könyvek terén sikerült ezt megvalósítanom, hanem filmeknél és sorozatoknál is (pl. Trónok harca, Vikingek, True Detective stb.)
Azonban két fogadalmamat nem sikerült betartanom: több anime és képregény poszt. Animék terén sikerült produkálni egy kis fejlődést mutatni (5 animés poszt az elmúlt évben), azonban egy képregényes poszt sem született. Ennek fényében ez a két fogadás marad az idei évre:
- Több képregényes poszt
- Több animés poszt

És szeretnék még egyszer boldog új évet kívánni! És amint engedi a vizsgaidőszak, jönnek a még tavalyról elmaradt bejegyzések és pár idei is. 

Chibi Zsó

Nincsenek megjegyzések:

Follow Us @soratemplates